Internetinės parduotuvės litter-robot.lt (toliau – Internetinė parduotuvė) savininkė yra „OU Rickman Trade Lietuvos filialas“ (Įmonės kodas 304436514), įsikūrusi adresu Ukmergės g. 241, LT-07108 Vilnius.
- Bendrųjų sąlygų galiojimas
- Šios Bendrosios sąlygos (toliau – Sąlygos) taikomos prekių pirkimui per Internetinę parduotuvę.
- Šios Sąlygos yra pirkimo–pardavimo sutartis tarp pirkėjo (toliau – Pirkėjas) ir „OU Rickman Trade Lietuvos filialas“ (toliau – Pardavėjas). Norint pateikti užsakymą, būtina sutikti su Sąlygomis. Užsakymas bus vykdomas tik Pirkėjui sutikus su šiomis Sąlygomis.
- Šios Sąlygos galioja nuo 2025 m. rugsėjo 29 d., kol nėra kitokio pranešimo. Sąlygos taikomos visiems po nurodytos datos pateikiamiems užsakymams.
- Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti Sąlygas. Pardavėjas praneš Pirkėjui apie bet kokius Sąlygų pasikeitimus per Internetinę parduotuvę bent prieš 30 kalendorinių dienų.
- Internetinėje parduotuvėje gali būti trečiųjų šalių paslaugų arba nuorodų. Pardavėjas už trečiųjų šalių paslaugas neatsako. Naudojimasis tokiomis paslaugomis reiškia atskirą sutartį tarp Pirkėjo ir atitinkamos trečiosios šalies.
- Šios Sąlygos yra Pirkėjo ir Pardavėjo sutartis. Jei kuri nors šių Sąlygų nuostata laikoma negaliojančia, neteisėta ar priverstinai neįgyvendinama, tokia nuostata laikoma atskirta nuo šios sutarties, kiek ji yra negaliojanti, neteisėta ar priverstinai neįgyvendinama, o likusios nuostatos lieka galioti visa apimtimi.
- Informacija apie produktus ir kainas
- Internetinėje parduotuvėje parduodamų produktų kainos yra nurodytos šalia atitinkamų produktų.
- Kainos nurodytos eurais su PVM, kuris taikomas užsakymo pateikimo metu.
- Be produkto kainos, atsiskaitant bus pridėtas pristatymo mokestis, taikomas pagal Pirkėjo pasirinktą pristatymo būdą.
- Pristatymo mokestis priklauso nuo bendros pirkinių krepšelio vertės. Užsakymo vertei pasiekus ne mažiau kaip 50 EUR, jis bus pristatytas nemokamai.
- Prieš pateikiant užsakymą bus rodoma visa mokėtina suma, įskaitant visus taikomus mokesčius.
- Mokėjimus apdoroja „ESTO AS“, „AS Inbank“ ir „Maksekeskus AS“.
- Pardavėjas neatsako už jokius dėl techninių klaidų atsiradusius Internetinėje parduotuvėje skelbiamos informacijos netikslumus.
- Užsakymo pateikimas
- Pirkėjas atsako už naudojimąsi Internetine parduotuve pagal šias Sąlygas ir visus galiojančius įstatymus ir teisės aktus.
- Norėdamas užsisakyti prekę, Pirkėjas privalo į pirkinių krepšelį įtraukti norimas prekes, užpildyti reikiamus informacijos laukelius ir pasirinkti pageidaujamą pristatymo būdą.
- Tada bus parodyta mokėtina suma; mokėjimas gali būti atliktas per banko nuorodą arba naudojantis kitais galimais mokėjimų sprendimais.
- Pirkimo–pardavimo sutartis įsigalioja, kai tik Internetinės parduotuvės sąskaitoje gaunama visa mokėtina suma.
- Jei dėl nepakankamų atsargų arba bet kokios kitos priežasties nėra galimybės pristatyti užsakyto produkto, Pirkėjui apie tai bus pranešta kuo greičiau, o sumokėta suma (įskaitant pristatymo mokesčius) bus grąžinta nedelsiant, bet kokiu atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo.
- Nuolaidų kodų naudojimas
- Pardavėjas pasilieka teisę savo nuožiūra savo partneriams platinti nuolaidų kodus. Kiekvieno nuolaidos kodo galiojimo laikotarpis ir konkrečios jo panaudojimo sąlygos nustatomi atskirai ir individualiai.
- Pristatymas
- Prekės pristatomos visoje Estijoje, pagal susitarimą taip pat ir už Estijos ribų.
Užsakymo vertei nesiekiant 50 EUR, pristatymo išlaidas apmoka Pirkėjas, jų suma rodoma šalia pristatymo būdo. - Užsakymo vertei pasiekus 50 EUR ir daugiau, pristatymo išlaidas apmoka Pardavėjas.
Pristatymas Estijos viduje paprastai atliekamas per 1–5 darbo dienas nuo pirkimo–pardavimo sutarties įsigaliojimo. Pristatymas už Estijos ribų atliekamas per 15 kalendorinių dienų. - Išimtiniais atvejais Pardavėjas turi teisę pristatyti prekes per 30 kalendorinių dienų. Susidarius tokiai situacijai, Pirkėjas bus apie tai informuotas. Pardavėjas ir kurjerių tarnyba neatsako už pristatymo vėlavimą ar nesusipratimus, atsiradusius dėl Pirkėjui pateikiant užsakymą nurodytos netikslios ar neteisingos informacijos.
- Prekės pristatomos visoje Estijoje, pagal susitarimą taip pat ir už Estijos ribų.
- Teisė atsisakyti sutarties
- Vartotoju laikomas Pirkėjas turi teisę atsisakyti per Internetinę parduotuvę sudarytos pirkimo–pardavimo sutarties per 14 dienų nuo prekių gavimo, nenurodydamas priežasties.
- Teisė atsisakyti sutarties netaikoma, jei Pirkėjas yra juridinis asmuo.
- Vartotojai gali pasinaudoti grąžinimo per 14 dienų teise, tik jei prekės nebuvo naudotos daugiau, nei būtina, siekiant susipažinti su jų pobūdžiu, savybėmis ir veikimu – panašiai kaip produktai gali būti išbandomi fizinėje parduotuvėje.
- Jei prekės buvo naudojamos kitais tikslais nei būtina, siekiant nustatyti jų pobūdį, savybes ir veikimą, arba jei matyti jų naudojimo arba nusidėvėjimo požymiai, Pardavėjas turi teisę sumažinti grąžinamą sumą proporcingai prekių vertės sumažėjimui. Grąžindamas prekes, Pirkėjas turi pateikti pranešimą apie atsisakymą ir išsiųsti jį adresu litter-robot@rickman.lt ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo.
- Sutarties atsisakymo formą galite rasti čia.
- Visas prekių grąžinimo išlaidas apmoka vartotoju esantis Pirkėjas, nebent grąžinimo priežastis yra ta, kad gautos prekės neatitinka užsakymo (pvz., ne tas produktas arba produktas su trūkumais).
- Vartotoju esantis Pirkėjas privalo grąžinti prekes per 14 dienų nuo pranešimo apie atsisakymą pateikimo arba pateikti įrodymus, kad per tą laikotarpį prekės buvo perduotos vežėjui.
Gavęs grąžinamas prekes, Pardavėjas nedelsdamas, bet kokiu atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie atsisakymą gavimo, grąžina visus iš vartotoju esančio Pirkėjo pagal pirkimo–pardavimo sutartį gautus mokėjimus. - Pardavėjas gali sulaikyti grąžinimą iki prekių gavimo arba iki vartotoju esantis Pirkėjas pateikia prekių grąžinimo įrodymus, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau. Jei vartotoju esantis Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą pristatymo būdą nei pigiausias standartinis Internetinėje parduotuvėje siūlomas pristatymo būdas, Pardavėjas neprivalo kompensuoti išlaidų, kurios viršija standartinio pristatymo būdo kainą.
- Pardavėjas turi teisę atsisakyti pardavimo sandorio, sustabdyti pristatymą arba reikalauti grąžinti prekes, jei dėl techninės klaidos prekės kaina Internetinėje parduotuvėje buvo klaidingai nurodyta gerokai žemiau jos faktinės kainos. Tokiu atveju Pardavėjas grąžina Pirkėjo sumokėtą sumą ir, jei prekės jau pristatytos, organizuoja jų susigrąžinimą Pardavėjo sąskaita.
- Teisė pateikti skundą
- Pardavėjas atsako už bet kokį prekių neatitikimą reikalavimams ar trūkumą, kuris egzistavo pristatymo metu ir paaiškėja per dvejus metus nuo jų pristatymo Pirkėjui.
- Jei Pirkėjas yra juridinis asmuo, per pirmuosius šešis mėnesius nuo pristatymo daroma prielaida, kad bet koks trūkumas egzistavo pristatymo metu. Jei Pardavėjas su tuo nesutinka, jis turi pateikti tokią prielaidą paneigiančius įrodymus.
- Juridinis asmuo privalo pranešti Pardavėjui apie bet kokį trūkumą per du mėnesius nuo jo nustatymo, rašydamas el. paštu litter-robot@rickman.lt arba skambindamas +370 655 08080.
- Jei Pirkėjas yra vartotojas, per pirmus metus nuo pristatymo daroma prielaida, kad bet koks trūkumas egzistavo pristatymo metu. Jei Pardavėjas su tuo nesutinka, jis turi pateikti tokią prielaidą paneigiančius įrodymus. Vartotoju esantis Pirkėjas privalo pranešti Pardavėjui apie bet kokį trūkumą per dvejus metus nuo pristatymo, rašydamas paštu litter-robot@rickman.lt arba skambindamas +370 655 08080.
- Pardavėjas neatsako už defektus, atsiradusius po to, kai prekės buvo pristatytos Pirkėjui.
Jei Internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės turi trūkumų, už kuriuos atsako Pardavėjas, Pardavėjas suremontuos arba pakeis nekokybiškas prekes. Jei tai neįmanoma, Pardavėjas kompensuos visus pagal pirkimo–pardavimo sutartį sumokėtus mokesčius. - Pardavėjas atsakys raštu arba rašytinį atkūrimą leidžiančiu formatu per 15 dienų nuo vartotoju esančio Pirkėjo skundo gavimo.
- Prieiga prie paslaugų
- Pardavėjas turi teisę apriboti arba atšaukti Pirkėjo prieigą prie Internetinės parduotuvės dėl netinkamo naudojimo, taikomų įstatymų pažeidimo (įskaitant sankcijų pažeidimus ar įtariamus pažeidimus), šių Sąlygų pažeidimo ar esminės tokių pažeidimų rizikos.
- Atsakomybės ribojimas
- Internetinė parduotuvė veikia visą parą; ji gali laikinai neveikti dėl techninio aptarnavimo. Pardavėjas neatsako už dėl tokio veiklos pertraukimo atsiradusius tiesioginius arba netiesioginius nuostolius.
Pardavėjo atsakomybė bet kokiu atveju negali viršyti trigubos Pirkėjo už užsakymą sumokėtos arba mokėtinos sumos. Šis ribojimas netaikomas mirties ar kūno sužalojimo atveju arba jei žala padaryta tyčia arba dėl didelio neatsargumo. - Pardavėjas neatsako už jokį negautą pelną, ekonominius nuostolius, nematerialinę žalą ar dėl interneto ar elektroninių ryšio priemonių naudojimo atsiradusius nuostolius. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už su interneto ar elektroninių ryšio priemonių naudojimu susijusią riziką.
- Internetinė parduotuvė veikia visą parą; ji gali laikinai neveikti dėl techninio aptarnavimo. Pardavėjas neatsako už dėl tokio veiklos pertraukimo atsiradusius tiesioginius arba netiesioginius nuostolius.
- Tiesioginė rinkodara ir asmens duomenų tvarkymas
- Mūsų Privatumo politiką ir išimtis galite rasti [čia].
- Slapukai
- Siekiant užtikrinti geriausią naudotojo patirtį, Internetinėje parduotuvėje naudojami slapukai. Mūsų Slapukų politiką galite rasti [čia].
- Ginčų sprendimas
- Šioms Sąlygoms taikomi Estijos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai.
Visi ginčai sprendžiami Pirkėjo ir Pardavėjo derybomis, Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje arba Vilniaus apygardos teisme Lietuvoje. Jei Pirkėjas patenka į vartotojo apibrėžimą pagal 2012 m. gruodžio 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 1215/2012 dėl jurisdikcijos ir teismo sprendimų civilinėse ir komercinėse bylose pripažinimo ir vykdymo 18 straipsnį, bet koks su šiomis Sąlygomis susijęs ginčas arba reikalavimas perduodamas vartotojo nuolatinės gyvenamosios vietos teismų jurisdikcijai. Bet kokiu atveju Pirkėjas, kaip vartotojas, gali iškelti bylą Pardavėjui arba Harju apygardos teisme, arba vartotojo nuolatinės gyvenamosios vietos teismuose. - Jei Pirkėjas turi skundų dėl Internetinės parduotuvės, jie turėtų būti pateikiami paštu litter-robot@rickman.lt arba telefonu +370 655 08080.
- Jei vartotoju esantis Pirkėjas ir Pardavėjas negali išspręsti ginčo taikiai, Pirkėjas gali pateikti skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (http://www.vvtat.lt/, el. paštas tarnyba@vvtat.lt, adresas: A. Goštauto g. 12, 01108 Vilnius, Lietuvos Respublika). Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra kompetentinga spręsti ginčus, kylančius iš Pirkėjų ir Pardavėjo sudarytų pirkimo–pardavimo sutarčių. Pirkėjas skundą gali pateikti nemokamai.
- Šioms Sąlygoms taikomi Estijos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai.