Garantija

Garantijos taisyklės ir sąlygos „Whisker Litter-Robot 4“ automatinei kraiko dėžutei

Gerbiamas Kliente!

Dėkojame, kad įsigijote „Whisker Litter-Robot 4“ savaime išsivalantį kačių tualetą. Tikimės, kad
liksite patenkinti šiuo produktu. Ši garantija išduodama įmonės OU Rickman Trade Lietuvos
filialas ir galioja Lietuvos Respublikos teritorijoje. Garantija taikoma tik tiems įrenginiams, kurie
įsigyti iš oficialaus „Whisker“ atstovo ar įgaliotų platintojų. Siekdami išvengti nepatogumų,
prieš kreipiantis į pardavėją, rekomenduojame atidžiai perskaityti naudojimo instrukciją. Jeigu
reikėtų pagalbos ar norėtumėte gauti konsultaciją, susisiekite su oficialiu „Whisker“ atstovu
OU Rickman Trade Lietuvos filialas, telefonu +370 655 08080 el. paštu litter-robot@rickman.lt
arba mūsų svetainėje litter-robot.lt.

Jūsų garantija

Ši garantija taikoma:

  • Žalai, atsiradusiai dėl netyčinių veiksmų, kai:
    • žala kilo dėl konstrukcinio arba gamybinio defekto, dėl kurio įrenginys arba jo
      sudedamosios dalys neatitinka gamintojo specifikacijų;
    • žala buvo padaryta netyčia (įskaitant dėl neatsargumo), su sąlyga, kad įrenginys buvo
      naudojamas laikantis gamintojo instrukcijų ir nebuvo netinkamai eksploatuojamas.
      Tokie atvejai gali būti (įskaitant, bet neapsiribojant):

      • įrenginys nukrito ir buvo pažeistas, kai buvo perkeliamas iš vienos patalpos į kitą;
      • valymo metu įrenginį netyčia apgadino valymo personalas;
      • svečias užkliuvo ir nugriuvo ant įrenginio, jį sugadindamas.
  • Įtampos šuoliams;
  • Mechaniniams ir elektriniams gedimams;
  • Techninei pagalbai, susijusiai su „Whisker“ mobiliąja programėle.

OU Rickman Trade Lietuvos filialas šiuo garantuoja, kad įrenginys neturės defektų, susijusių
su įrenginio medžiaga ar konstrukcija, per garantinį laikotarpį, nurodytą 4 punkte. Jei tokių
defektų atsirastų per garantinį laikotarpį, OU Rickman Trade Lietuvos filialas savo nuožiūra
nemokamai pakeis visą įrenginį ar jo dalį toliau nustatytomis sąlygomis. Visos pakeistos dalys
(t. y. tos, kurios pašalintos iš įrenginio atliekant remontą pagal šią garantiją) tampa
OU Rickman Trade Lietuvos filialas nuosavybe.

Taisyklės ir sąlygos

1. Gedimo atveju pirmiausia peržiūrėkite mūsų svetainėje, adresu litter-robot.lt/DUK, pateiktą
informaciją ir dažniausiai užduodamų klausimų skiltį. Jei problemos negalima išspręsti naudojant šią
informaciją, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu litter-robot@rickman.lt arba
telefonu +370 655 08080. Mūsų specialistai atliks preliminarią nuotolinę diagnostiką (el. paštu arba
telefonu). Jei problemos nepavyks išspręsti nuotoliniu būdu, mes nemokamai išsiųsime reikalingą
atsarginę dalį ir padengsime siuntimo išlaidas. Naudotojas ją gali sumontuoti pats, vadovaudamasis
pateiktomis instrukcijomis. Tokiu atveju nebūtina įrenginį pristatyti į aptarnavimo centrą.

2. Jei įrenginio negalima pataisyti nuotoliniu būdu arba pakeičiant įrenginio dalis, suteiksime jums
nemokamą tokios pat vertės pakaitinį įrenginį. Tokiu atveju sugedęs įrenginys turi būti grąžintas
mums, o siuntimo išlaidas padengsime mes.

3. Ši garantija galioja tik tuo atveju, jei kartu su pretenzija dėl garantijos pateikiama originali
sąskaita faktūra arba pirkimo kvitas (nurodant pirkimo datą, įrenginio tipą ir įgalioto perpardavėjo
pavadinimą). Jei pretenzija dėl garantijos pateikiama telefonu, sąskaitą faktūrą arba kvitą reikia
pateikti el. paštu po pirminės gedimo diagnostikos. OU Rickman Trade Lietuvos filialas pasilieka teisę
atsisakyti įvykdyti nemokamą garantinį aptarnavimą, jei šie dokumentai nepateikiami arba jei juose
esanti informacija yra neišsami ar neįskaitoma.
4. Garantinis laikotarpis

4.1 Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo įrenginio perdavimo pirkėjui dienos. Jei
pardavėjas yra atsakingas už prekės pristatymą pirkėjui, garantinis laikotarpis nepradedamas
skaičiuoti tol, kol pirkėjas negauna įrenginio.
4.2 Garantinis laikotarpis yra dveji (2) metai, jei įrenginį įsigijo fizinis asmuo su savo verslu, prekyba,
amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (pardavimas vartotojams).
4.3 Garantinis laikotarpis yra vieneri (1) metai, jei įrenginį įsigijo juridinis asmuo.

5. Garantija negalioja, jei įrenginys buvo modifikuotas.
6. Ši garantija neapriboja ir neturi įtakos teisės aktuose numatytoms vartotojo teisėms. Prekės
neatitikties atveju vartotojas turi teisę pasinaudoti teisės aktuose numatytomis teisių gynimo
priemonėmis prieš pardavėją. Ši garantija yra papildoma teisių gynimo priemonė ir neturi įtakos
įstatymais nustatytoms vartotojo teisėms. Jei įrenginys yra išvežamas iš Lietuvos Respublikos,
garantija pagal šias sąlygas toliau galioja, tačiau tokiu atveju klientas atsako už visas siuntimo
išlaidas, susijusias su atsarginių dalių ar įrenginių siuntimu į užsienį.
7. Garantija netaikoma:

7.1 Įrenginio pritaikymams ar modifikacijoms, kurios nenustatytos įrenginio naudojimo vadove;
7.2 Žalai, kilusiai dėl netinkamo naudojimo, įskaitant, bet neapsiribojant:
7.2.1 Įrenginio naudojimą ne pagal paskirtį;
7.2.2 Įrenginio montavimą arba naudojimą nesilaikant šalyje, kurioje gaminys naudojamas, taikomų
techninių ar saugos standartų (šalyse, kuriose pagal įstatymus reikalaujama vietinio sertifikavimo,
klientai, importuojantys gaminį iš kitos šalies, tai daro savo rizika ir supranta, kad tokie veiksmai gali
prieštarauti taikomiems teisės aktams).

8. Visi klausimai ir (arba) nesutarimai sprendžiami derybomis. Jei per 14 kalendorinių dienų
susitarimas nepasiekiamas, vartotojas (t. y. fizinis asmuo, perkantis prekę asmeniniam naudojimui,
nesusijusiam su prekyba, verslu, amatu ar profesija) turi teisę pateikti skundą Valstybinei vartotojų
teisių apsaugos tarnybai (http://www.vvtat.lt/, el. paštas: tarnyba@vvtat.lt, adresas: A. Goštauto
g. 12, 01108 Vilnius, Lietuvos Respublika). Juridinių asmenų ginčai sprendžiami pagal bendrąsias
pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas.

Garantijas devējs:
OU Rickman Trade Lietuvos filialas
Ukmergės g. 241
07160 Vilnius
Lietuva
Telefonas: +370 655 08080
El. paštas: litter-robot@rickman.lt

Atnaujinkite savo
kraiko dėžutę.

Pirkti dabar